torsdag 2 september 2010

Första veckan

Har inte mycket nytt att komma med idag. I Tisdags började jag praktik i Malax, så nu håller jag på pendlar dit hela dagarna. Roligt att lära känna en kommun man inte vet någonting om. Känns ju nästan som om man e i ett helt främmande land. :D Jag har tidigare sagt att jag mycket väl sku kunna bli Malaxbo men jag tror jag tar det tillbaka. Känns nog långt borta fast det bara är en knappa 20-30 minuter dit. 

Jag var in till Malax handeln och handlade mat här om dagen och det var ju nog en upplevelse för sig. hehe Och alla känner alla.

Har varit så himla trött här nu varje dag efter att jag kommit hem, så jag har sovit flera timmar. Jag är ju heller inte van med 8-16 jobb måndag-fredag så de e nog därför också. 

Känns dessutom jätte konstigt fortfarande att jag slutat mitt riktiga jobb. Synd att den tiden e över för mig.
Jag väntar på att få komma dit och jobba igen.

Nu ska jag bara softa. Jonas kom just hem <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar