torsdag 9 september 2010

Asian food

Hej alla godingar. :)
Ikväll ha jag fixat asiat mat här hemma. Det blev helt okej, föru tom att köttet blev segt. Annars såg det riktigt aptitligt ut. Jonas gillade det. Det blev inget foto, jag glömde. Jag som alltid skall fotograferar allt.

Har sovit ett par timmar ikväll på soffan, det var så otroligt skönt. Jag har varit så himla trött nu varje dag.
Idag tog det extra på krafterna när jag var till skolan. Jag hatar mig själv så himla mycket nu just när jag låtit det gå såhär långt med alla kurser, jag har faktiskt världens sämsta självdisciplin.
Nää de inte läge att börja tänka på de nu igen, annars får jag ingen sömn.
Inget mera har jag att berätta. Jo en grej, vi har Cascada som "löiper" och hon e så fans k** så vi håller på gå sönder här hemma. :D Borde gå om snart för att hon haft det nu i typ 3 dagar.
Nåja tack o hej. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar