söndag 5 september 2010

Ångest är ordet.




Jag har så otroligt mycket jag borde ta tag i när det gäller skolan. Motivation saknas. Om jag skulle ha allt under kontroll när det gäller kurser och sånt skulle allt vara mycket bättre. Jag känner bara att jag vill bort härifrån nu. Kurser som lämnat efter e jag tvungen att fixa nu i höst när alla andra kurser börjar. Suck, jag vill inte. Jag mår skit när jag tänker på allt. Jag vill börja om. Jag vill börja med något helt annat. Jag känner mig så tudelad och jag har gjort det hela tiden allt med skolan och livet i allmänhet. 

Jag vet inte vad jag skall göra. Jag mår bra när jag inte tänker på skolan. Men direkt jag börjar tänka på vad jag har framför mig får jag sådan ångest att ni inte vet. The pressure jag känner över mig skulle lätta direkt om jag bara skulle skriva ut mig ur den där skitskolan. Jag skulle bli en ny människa.
Till lika vill jag ju visa att jag också kan, och då måste jag göra färdig den. Men var skall jag hitta motivationen för att få undan de kurser som lämnat efter? 
Kurser som lämnat efter har nu ändrat läroplan. Förut var dem inte obligatorisk, NU är dom. Hur i helvete ska jag kunna få dem klar när jag har andra viktiga kurser som jag skall gå. Och nu har jag praktik jobbar 8-16. Detta kommer inte att lyckas. Vill någon byta liv med mig? Jag skulle mycket väl kunna byta med Kristen Stewart. :) För min önskan e ju att bli filmstjärna. :)) Vad i h***te gör jag i sjukis då. 
De Söndag idag, livet får vara lite fucked up. Kanske min önskan kommer i uppfyllelse. :D

Har skrivit tusen gånger om hur jävlig skolan är. Idag blev de ett tillägg till om det. Och jag kan lova er, det kommer fler. :) Jag har alltid sagt att ta inte allt så allvarligt. Det ordnar nog sig iallafall. 
För det kommer att bli bra i slutändan. Det vet jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar