söndag 24 oktober 2010

Filmtips igen. :)

Gokväll gott folk. 

Åh va jag nyss började sakna min gamla frisyr. Frisyren så gjorde mig liten å snäll :)
Tidigare ikväll funderade jag att raka av mig lite mera hår nästa gång jag far till frissan. Allt ändras efter humöret mitt tycker ja. :D Nog för att humöret hållits rätt stabilt hela dagen med hjälp av fiskpinnar och enorma mängder lakrits.
Iallafall kommer nog mitt platina blonda hår följa med mig ett bra tag ännu.


Idag har jag också tittat på två filmer. Som jag mycket väl kan rekommendera till er. 
Den första heter RED, en action komedi. Det bästa med denna film var att det inte blev för mycket komedi. Lagom är bäst.


Den andre heter L'Arnacoeur ( Heartbreaker), och är en fransk film. Ja ni hör ju på namnet, romantik får ni vänta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar