torsdag 27 januari 2011

Crazy shit


Kom just hem från gymmet. Dödstrött, varje muskel i kroppen är helt slut. Ryggen e öm från styrketräningen tidigare i veckan. Aerobicen gjorde susen idag, för både kropp och själ. Benen är som spagetti, efter att jag drog några ben-sett efter aerobicen. Sen blev det också ett kort cykelpass. Nästan så benen inte orkade bära mig hem. 
Roligt när det går som man vill.
Härregud, varifrån får jag energin. Precis som om jag från en galen gangster blivit frälst och hittat jesus.

Halleluja. 
Dåligt exempel :D

Jag vet att det finns en annan orsak. Jag har typ 1-2 dagar skola/vecka. Jag får ju typ sova tills jag vaknar. Klart man orkar bättre då.

Hej här var jag påväg till gymmet. Och annars, nog får man väl bli lite kåt på sig själv. För jag menar härregud vilken stekare jag är. ;D




Nu ska det ätas ris & broiler.

5 kommentarer:

  1. Måst bara sej att hande hårfärgin din e superfin & du passar bra i an! :)

    SvaraRadera
  2. skitsnygg på bilden! var har du köpt byxerna?? / hanna

    SvaraRadera
  3. Di e beställt från http://mmsports.se/ :)

    SvaraRadera