torsdag 27 januari 2011

Mitt happyface fortsätter..

Min muntliga tent i finska gick som en dans idag. Jag fick 3 1/2. Jag är så himla nöjd. Språk har jag alltid haft svårt med. Starkaste minnet från högstadietiden var när Fåssin tyckte åt mig att jag kanske borde anstränga mig mera på finskan och inte börja läsa ett tredje spårk som då var tyska. Det var tur att han tänkte igenom det åt mig. För jag ville ju bara välja samma kurs som mina klasskompisar. Minns inte vilken kurs det blev för mig sist och slutligen men jag valde att göra som Fåssin sa. Tänk att jag gjorde nånting som han sa. :D Huhu.. annars har jag bara ångest när jag tänker tillbaks till högstadietiden. Tur att det blev nånting av mig iallafall. 



Men nuuuu till dagens bästa händelse. Jag har klippt mitt hår, and I Lööööv it.
Vad tycker ni ? Nu vill jag faktiskt ha allas åsikter. Tack :)


2 kommentarer: