lördag 1 januari 2011

-Nyårsfest-

Nu är det 01.01.2011.. otroligt! 

Inom ett tag kommer härliga bilder att dyka upp här som vår alldeles egna fotograf tog igår. 

Fiilisen idag känns helt okej. :)
Jag tänkte kanske se en film och äta lite saltmat, för jag känner att jag behöver salt nu.


Till festen igår fixade jag tonfisk och skink rullader, de blev hur bra som helst, folk gillade dem. Det betyder att jag bra kan göra dem fler gånger. :)

Nu kommer nååågra bilder med min kamera.


Badar i baljon :)

Mickan & Robbe :)

Refreshing

Lycklig man i badtunnan

Maten var så god. 
Kanske vi borde ha en giss tävling om vad som ligger bredvid pajjen, det svarta??
Äh kanske vid det här laget så vet alla vad det är eftersom Jonas pratat om det för almost everybody. :)


Cheeers!

Jonas försöker bjuda ut det där svarta mystiska :)

Robbe och Micke ger en snygg pose :)


Happy new yeeeear happy new yeeear...lalalal



haha, det filmade ju igår också. Skulle vara hur kul som helst att sätta upp den hit. 
Men först måste jag lära mig att klippa.


Nu ska jag äta äta äta äta i stora lass.

2 kommentarer:

  1. Je e na tådde svartkorv?elå va je e?såg nästan otäckt ut:D

    SvaraRadera
  2. he bacon doppat i choklad (vanligt i usa enligt min jonas) :)

    SvaraRadera