söndag 30 januari 2011

Metoden är bra ibland

Idag har jag metat eller mett ..härregud.. jag vet inte vad man skall säga.. eller e det metit..nejj.. allt låter ju fel..
jag har använt mig av mätbandet idag PUNKT
Varje kroppsdel har jag mätt. Med Ä dessutom. Har jag svårt med svenska språket eller har jag svårt med svenska språket, jag tror jag har svårt med svenska språket. Eller vad tror ni ? Har jag svårt med svenska språket? Om jag inte kan skriva har jag antagligen svårt med svenska språket.

Jag alltså ni läste vad jag har gjort.
Varför jag har mätt mina kroppsdelar idag är för att jag vill se hur mina kroppsdelar förändras.
Om två månader skall jag mäta mina kroppsdelar igen.
Genom att använda sig av denna mät-metod kan man genom mätning mäta och se om förändring skett.
Fantastisk metod eller hur?

Alltså fick ni det? Klargjorde jag mig så pass tydligt att Ni förstod vilken mätningsmetod jag använde. Nej det tror jag inte. Eftersom jag glömde att säga av vi använde oss av ett måtband som var gjord av järn tror jag. Jag är inte säker. Måste återkomma, jag måste fråga Jonas vad det heter.

Eller vänta kanske det inte har något special namn. Det heter väl bara måtband oavsett om det är av tyg/plast eller järn.

Vad tror ni jag har i IQ?
Jag är säker på att jag skulle bli en i mensa. Tror inte ni det också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar