söndag 16 januari 2011

Totalt ointressant

Försöker att läsa på tent idag. Men det går nog så himla trögt. Ja försöker anteckna på samma gång. Men mina tankar flyger iväg hela tiden. Vad skall man göra åt det? Ta en paus kanske. Men jag envisas med att gå igenom kompendiet och sen börja läsa mina anteckningar. 
Jag måste ju dessutom läsa på två andra tenter också. Bloggen får nog ta en paus om jag skall hinna med detta. Sen har jag ett arbete som skall inlämnas på onsdag. I fredags skulle jag göra det klart men sen upptäckte jag att jag inte hade använt mig den ordinala skalan så nu måste jag ändra på min ena ankätfråga och sen sätta in svaren i spss programmet. För att man skall kunna göra det måste man befinna sig i skolans intranet värld. Förhoppningsvis efter fredag kan jag börja ta itu med farmakologi kursen. 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar