tisdag 25 januari 2011

Nya träningsskor


Jag gjorde ett nödvändigt köp idag.
Nya aerobic skor. De som jag använt hittills e så mjuka och nötta och det finns ingen dämpning under dem.  Eftersom jag endast har tränat på gym så har det räckt med vanliga inneskor. Under varje aerobic pass hittills har jag redan vid uppvärmingen fått fruktansvärda smärtor under foten, en brännande stickande smärta, som om varje närv och sena sku gå itu. Jag är extremt plattfotad och jag vet att det är en av orsakerna.
Nu har jag nya skor men ingen sula för min besvärliga plattfot (en ny sula kosta nästan lika mycket som skorna jag köpte idag). På intersport kan de kontrollera hur kraftig plattfot jag har och sen skapa en gummi sula som är perfekt för mig. Det blir väl nog att börja jobba helger så jag får köpt den där arma sulan. :P

Nåja nya skor har jag i allafall. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar