torsdag 6 januari 2011

Främmande situation

Vilken succe kväll det blev igår. Idag håller min krapula humor att koka över. 

Hör ni, jag blev uppraggad av en tjej igår, hon smekte min rygg och tyckte jag var väldigt fin och sa det typ 2-3 ggr.  Men vet ni när jag sa att jag inte var lesbisk så bekräftade hon direkt efter att hon heller inte var.

Hon fick säkert någon slags brainfart misstänker jag.
Eller så ville hon bara vara snäll och ge en komplimang, det köper jag också. Men smekningen vad var det? :D

Det hände så mycket igår att jag egentligen borde ha lite morkkis, men som kvällens vakt  i dörren uttryckte sig  åt mig innan jag for hem. What happends in Ollis stays in Ollis.
Och det skall jag leva på nu hädan efter, åtminstone idag.

Huvudsaken man har roligt och njuter av livet. Det är det viktigaste.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar