måndag 10 januari 2011

Skolan gör mig crazy


Jag som trodde att lugnet skulle fortsätta efter jul...neeej nej glöm det. Jag har ju minsann vilat ut nu. :)
Schemat e fullt, det kommer att bli tent läsning varje dag nu.  Imorgon måste jag iväg till skolan och börja skriva ett arbete, och 6 tenter på kommande, blir nog att tacka nej till allt jobb. Suck suck! Kämpar glöd har jag, men fina vitsord känns det som om jag inte behöver vänta mig. Hur skall jag klara alla tenter? Jag blir galen. Jag behöver ta en sak i taget, annars klarar ja de inte, därför lämnar kurser efter också eftersom jag inte kan fokusera på tusen tenter på samma gång. Tenter som jag skall skriva är bl.a sådana som lämnat från förra termin. Nej nu får jag nog be till gud att han hjälper mig igenom denna kris. Måste hålla ut till maj nu. Visst fan klarar jag det. Lite jävlar och namma så löser det sig nog. Vem f*n bryr sig om jag blir färdig till jul eller nästa vår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar