lördag 29 januari 2011

Lördagsfiiilis med September


Nu e jag med i svängen eller. September har en ny singel. Relativt ny, va?
Alla har väl hört den säkert.
Nu har hon och jag nästan samma frisyr och samma färg, härregud.



Ikväll skall jag träffa några av mina underbara stads-tösar. :) Vi skall dricka vin. Fast jag inte skulle dricka ikväll. Men jag hade en extra flaska hemma. Det skyller jag på. Åtminstone har jag lite drygt och måste träffa dem. Det ända dåliga är att jag måste gå hem ensam sen. Gillar inte!
Jonas tyckte att det var okej, (alltså inte att gå hem ensam utan ja ni vet)  han ser alltid allt från den positiva sidan. Jag tycker ju inte om att lämna han ensam hemma. Haha.. låter ju som om jag har någon liten unge här. Obs han är 31. Fullvuxen kar. Iaf. e han glad att jag umgås med mina vänner då kan han under tiden se på  filmer som han inte kan se med mig. Eftersom jag är så himla "pito".

Trevlig lördagkväll till alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar