torsdag 10 december 2009

Ålderdomen...

..kommer snart ifatt mig.. När jag börjar titta tillbaka vad jag har skrivit i mina inlägg, ser jag att jag har dubbla bilder av vårt vardagsrum, jag skriver om hur nöjd jag är med det, en dag senare tar jag en ny bild och visar att jag har julgranen upp också och hur nöjd jag är med vardagsrummet. Igentligen är ju bilderna helt olika. Sen idag har jag skrivit om hur dålig jag varit att blogga för att jag titta så mycket på paradise hotel att jag inte har tid med något annat. Nu när jag bläddrade ner två, tre inlägg ser jag att jag klagar på mig själv för att jag har uppdaterat så dåligt men då är det inte pga Paradise hotel ja då är det för någonting annat. Alltså börjar jag bli senil. Härregud, jag är 22 år gammal. Nej nu måste jag göra något så jag aktiverar min hjärna. Här kan man ju inte sitta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar