torsdag 24 december 2009

Ego foton


Hittade ett gammalt foto på jag från 2006. hehe..Shit vad kort hår jag hade... måste kolla igenom lite gamla foton..oj ibland önskar man nog att man kunde spola tillbaka tiden lite så man får uppleva roliga saker igen. Åtminstone kommer jag ihåg att år 2006 var ett mycket roligt år.
- Jag och en kompis jobbade på Åland under sommaren
- Jag flyttade till Vasa
- For iväg på en södernresa med mina vänner
- Började sista året i min dåvarande skola, hade en underbar klass
- For iväg på utlandspraktik till sthlm.
- De året fick jag många nya vänner.
 År 2007 var också super då träffade jag min nuvarande pojkvän.. och året sedan dess har allt varit super. Igentligen borde jag ju fundera över vad jag åstadkommit detta år också.
Helt ärligt har det inte hänt sååå himla mycket.
- Jag och Jonas har flyttat ilag
- Skaffa kissor
-Varit i skolan
- Tagit mellanår från skolan
- Börjat jobba med det jag är intresserad av
- Säkert har det hänt mera än det men inte kanske något direkt minnesvärt.. hehe.
Jo vi har handlat massor med möbler :D
-ja, och  ny säng, som ännu inte kommit.(men det hör ju till möbler)

Här kommer några gamla foton



 
 
 
 
 
 
 
 










Det blev en hel samling av nästa bara jag ... haha.. EEEEGO så det bara ryker om mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar