torsdag 24 december 2009

Massage, det bästa som finns..nästan.

Jobbat kvällsskift idag.. har nu ätit julskinka och knäck, duschat och fått världens bästa helkropps massage... ja ni skulle bara veta. De var en fin julklapp. ;) känner mig mjuk i hela kroppen nu.
Nu ska jag strax gå och sova.. imorgon är det julafton och jag kommer att fira min jul på jobbet :) Alla tar med sig något gott att bjuda. Jag kommer att göra en stor sallad, andra skall ta med sig skinka, lådor och mycket annat. Jag tror vi kommer att få det riktigt mysigt. Jobba kommer vi nog säkert att få göra också, eller få se om sjuka vill söka hjälp på julafton eller om de försöker spara sig till efter jul. Det återstår att se. Om man är riktigt sjuk söker man ju nog sjukvård.

Nåja antagligen kommer jag nog inte att skriva någonting imorgon, så jag får önska alla en riktigt god jul. Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar