söndag 20 december 2009

Home, sweet home!

Idag har jag varit hem till årvas, de ha varit skönt. Man får på någå vis ett inre lugn när man kommer hem. Tar ingen stress överhuvudtaget. Jag har träffat underbara mamma, mina syskonbarn samt deras morsa...och att inte förglömma, Heidi min underbara vän :)  Jag har fått umgås med såna som jag tycker om. Va e nu int bättre än det.

Nu ska jag sätta mig ner och äta mammas drömtårta och mockarutor. Det var ju de vi skulle äta på mitt födelsedagskalas(som inte blev av pga att jag blev sjuk). Joo och ....

....Imorgon blir det en runda på stan igen. Julklapparna är inte färdig handlade ännu heller. Som sagt man är ute i sista minuten varje år. Jo och bye the way, J och jag har bestämt oss för att det blir en sista minuten resa i mars, plan B om vi inte lyckas med A är en shopping resa till sthlm. :D Good plans good plans. Men helst vill ja ju nog till värmen så jag hoppas ju att plan A kan genomföras. Sen får vi hoppas att de har billiga resor till purto rico just den tiden, har nämligen en kaveri som skall dit då. :) Naaajs. Annars blir det vilket land som helst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar