tisdag 22 december 2009

julgodis och dokumentärer

ikväll har jag gjort julgodis.. så nu har jag hela kylen full med knäck.
Fick lust att laga knäck när syskonbarnen pratade om det när jag var hem till dem och hälsade på i söndags.
Knäcken blev nog helt lyckad, fast de e många år sedan jag lagade senast. Men receptet är ju inte direkt svårt.:b

Ikväll tittade jag på världen sjukaste dokumentär från nelonen,  "Jag vill ha ett perfekt underliv".. Handlade bl.a om en ung tjej som var missnöjd med sitt underliv och en läkare gjorde ett ingrepp och tog bort lite extra hud, inte klokt vad folk utsätter sig. Andra kvinnor som också var missnöjd, hade "terapi" och de träffades 4-5 stycken tillsammans med en annan kvinna som skulle hjälpa dem på vägen till ett bättre självförtroende så att de skulle bli nöjda med sig själva. Terapin gick ut på att de skulle sitta i ring och titta med spegeln och på varandras underliv och tillsammans prata ut om sitt missnöjda kön.
Huhu.. jag skulle nog aldrig vika ut mig i tv, tänk hela världen skulle veta hur min piiiip ser ut, PINSAMT.
Galet program säger jag bara :D

Nej nu ska jag duscha, och sen gå och sova. GODNATT


2 kommentarer: