onsdag 16 december 2009

Dags att börja kalla mig frisk?

Nu e jag nog helt återställd, men skit alltså mat smakar inte alls överhuvudtaget. Jag provade att äta lite igår, men nej usch, och idag gröt. Men de smakar skit också. Sku måst få i mig nå mat så jag orkar jobba imorgon, som tur hade jag ju ledig dag idag.  Sen har jag inte varit på gym på jätte länge känns det som för att förra veckan hade jag gym paus. Och inte fan kan man ju veta att man blir sjuk följande vecka heller. Skulle ju helt klart ha flyttat fram den lediga veckan i sådana fall. Nåja sånt är livet. Kommer ju att lyfta som en liten bebis nästa vecka då jag börjar träna pånytt. :P

Nej nu skall jag hoppa i duschen, skall in till stan med Emma idag efter att hon har skrivit färdigt LP. Få se hur det går om jag orkar gå. :D

Heidååå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar