lördag 26 december 2009

Foton

Här kommer ett par foton.
Några av dem är från juldagen när vi hade julmiddag med familjen.







Cascada var jätte nöjd över sitt nya klätterträd.








Min sambo påväg till sin syster över julafton,
själv jobbade jag.




Mamma, och tvillingbrosan till flickan nedanför.








Charmtrollet
helt fascinerad var hon här hon hittade sig själv och tvillingbrorsan på foto.




Så härligt att få träffa hon, ser henne allt för sällan.
Faster tycker mycket om dej!!













En till gosse som man ser allt för sällan, åh då di ska bo så långt borta.










En av mina bröder.






 



Lilla gumman ger en liten pose i soffan.











Hela dagen brummade han med sin bilar.
Söööt.






Till sist blev hon och jag jätte goda vänner, i början såg jag bara läskig ut.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar