torsdag 3 december 2009

Julen är välkommen

Oj va jag har varit dålig att uppdatera.... tiden räcker helt enkelt inte till! Skulle vilja skriva av mig minst en gång per dag. Men det lyckas jag inte med. Igår hade jag ledigt från jobbet. Började dagen med att stiga upp 08.45, sminkade mig åt frukost, håret satte jag fast i en svans. Och sen efter det for jag till frisören. Där satt jag i tre timmar. Det var tre tunga timmar, som igentligen gick väldigt fort, eftersom damen 60+ som klippte mig pratade i sträck i 3 timmar. I slutet började jag bli så himla trött att jag bara svarade mmm på alla påståenden. Blodsockret var lägre än vanligt, så därför började mina nerver att tryta också. Oj ojjjj va hon pratade. Men hon var duktig att färga håret. Jag sa ju i förra inlägget att jag skall sätta upp några foton på mitt nya hår. MEN, så nyfärgat ser det inte ut så ja lämnar detdär med foton. Blonda slingor blev det, och den svarta färgen jag hade under så är nu borta. Skööönt. I ett senare skede skall jag ha hela håret med blonda och ljusbruna slingor. Nu har jag halva håret brunt.

Under dagen jag var ledig, slösade jag också massor med pengar. Hittade äntligen ett par stövlar, som jag sökt jätte länge. Har vandrat runt hela vasa centrum och nej inga stövlar hittat, så jag körde iväg till Extra i smedsby ifall jag skulle råka hitta där, och sidu nog gjorde jag ju det. For senare vidare till stenhagas köpcenter och handlade ett par vanliga dojjor från Mekka, och de var till och med på rea. :) Näe, min lediga dag var riktigt bra. Mot eftermiddagen fick jag ju till och med besök :)). Cecci från min klass i skolan kom och hälsade på, och det var jätte trevligt. :) På kvällen fortsatt jag att pynta här hemma, och vet ni nu har jag även julgardiner i vardagsrummet. Åååh di e så fina, seee så vackra. ;)


Observera sladden som hänger i fönstret. :D Tejpen höll inte tillräckligt bra. Måste säga att jag är väldigt nöjd över vårt vardagsrum :)

Nu får Julen komma. I år skall jag faktist njuta varje sekund av julheljen. Jag är ju nästan ledig hela julen. 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar