söndag 27 december 2009

storstädning

Idag fick jag super lust att städa. Sovrummet har sett ut som ett bombnedslag i två veckor säkert. Alla mina kläder har legat överallt. Ja alltså jag är lite roddig av mig. Jag hatar att städa. Jag gör faktist det, MEN ibland (väldigt sällan) då får jag lust. Idag är det en sådan dag.

Igår va älskling och jag till Amarillo och åt.
Beställd en skitdyr rätt, men den var inga alls bra. I köttet fanns det bara fläsk och senor, ja usch då. Entrecote tänker jag aldrig äta igen, dåligt kött. Jag som brukar äta upp allt när man e till amarillo.



 Jonas knaprar i sig tortilla chips.


Jag redo att fara ut i yrvädret.
Titta om ni ser, ringen jag har på mig fick jag av mamma till julklapp.



Imorgon blir det gymmet... jag skall inte berätta hur längesen jag senast var på gymmet men det känns som ett år sedan,  när man har gått på gym regelbundet i två år så känns det fruktansvärt längesen nu. . Har gått ner flera kilon sedan hösten, jag är totalt ur form. Få se om jag orkar ens lyfta viktstången i morgon :D. Provade ett plagg ur skåpet idag, som är alldeles för stort nu. Mina axlar är lika klena som de var för två år sedan.
De blir nog nya tag efter nyåret. Eller imorgon redan. Då e det dags att börja äta regelbundet på nytt. De har jag f*n inte gjort sedan i somras. Vet inte vad som har tagit åt mig.
Motivationen är borta,, åtminstone de där med att äta, och om man inte äter ordentligt är det helt onödigt att fara till gymmet och styrketräna. Få se hur jag lyckas.
Det ända positiva jag kom på för nån vecka sedan var att konturerna syns lite bättre när jag ätit sämre. Men efter julhäljen har nog konturerna försvunnit och fett samlats i stället. Jag tror att sådär mycket skit har jag inte ätit någon jul tidigare. Då menar jag godis, limsa chips. Det ändå jag har ätit mycket av från julbordet är kalkon, de har jag knaprat i mig för proteinets skull.
Nej nu måste jag äta frukost har ju inte ätit de ännu idag heller, och klockan är 17.45.
Som sagt, de blir nog att återgå till sitt normala jag och börja äta regelbundet. Man mår ju inte bra av att leva som jag gör just nu. :(

Nåja nu skall jag äta och fortsätta med att städa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar