söndag 29 november 2009

Been busy

Oj va skönt att häljen e över. Väntar nu till onsdag då jag är ledig. Skall in till stan då och shoppa lite julpynt. :)

Ikväll har Jonas och jag lagat pizza. Gött va det. Vi lagade varsin en. Haha.. fick mig nog ett gott skratt när jonas hade degen färdig när han skulle börja kasta den i luften för att få en fin rund pizza deg. Lyckades ju då inte. Men i slutända såg J's pizza mycket finare ut. Eftersom han lade osten först och jag lade osten sist. :P

Nu ska jag lägga mig ner i sängen och börja titta en film, som jag väntat lääänge på att få se :) Nu äntligen. Men som sagt den är två timmar lång så jag kan inte titta den till slut, avslutar den imorgon sen. Måste ju orka upp till arbete imorgon åxå. :)

Nåja nu fick jag äntligen gjort en uppdatering. Nu känns det bra igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar