måndag 9 november 2009

Mammas och min dag


Idag har jag haft en riktigt bra " ledig dag"  med mami, hon skickade mess och sa att hon var påväg till stan, som hon redan i häljen hade sagt men som jag hade glömt bort, (så konstigt) :P Hon kom och vi gick på stan, shoppade lite småsaker, fort och käkade middag till amarillo. Jätte gott var det!! Fotobevis ;) !!

 
                            

Sen for vi hem till mig och drack kaffe, och efter det for mami heeem.
Nu skall jag ställa mig i ordning, om en timme skall jag till jobbet, Jonas e på gymmet men kommer snart hem, snäll skulle han vara och svänga in via butiken och handla lite mat åt mig till natten. <3 

Nej nu måste jag fräscha till mig lite, tvättade nyss bort allt smink, så nu måste jag lägga nytt. bye bye

 

1 kommentar:

  1. Du ska absolut kom o häls på :D De händer ju mycket nu, slutarbetena ska börjas på, både Maijo o Johanna e gravid :D

    SvaraRadera