onsdag 18 november 2009

Övat på finskan

Hela dagen har Elli pratat finska på jobbet. Hade nämligen en studerande med mig som var fullständigt finskspråkig. Och jag bestämde mig för att prata finska, bara finska. Haha.. brukar prata här hemma ibland, och Jonas brukar ha kul åt mig. Typ varje mening blir fel :D Ibland betyder det ingenting. Jag kan bara tänka mig hur det låtit idag. Bra att man kan skratta åt det efteråt och inte ha ångest.

Svärföräldrarna och J's bror har varit hit på kaffe och kaka ikväll.. så nu har jag disk igen,.. suck. Skrattade glatt åt vad jonas fick i present. Familjens humor haha.. tråkiga föräldrar det kan jag säga att han inte har. :)

Nu vet jag inte vad ja ska hitta på.. Jonas står och spelar elgitarr, börjar få små huvudvärk när han inte har fast dörren när han spelar, ja kan säga det hörs väääldigt bra.

Nåja jag hörs en annan dag.
Blev ingen bild idag heller. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar