måndag 23 november 2009

Film, film meeeera film

Igår va jag med en vän och tittade på nya twilight filmen, the moon, den va jätte bra.
Nästa år i juni månad kommer trean.. känns väääldigt länge till, skulle ju vilja sen fortsättningen nuu.. men då e ja tvungen att börja läsa alla böcker. Och det vore ju inte alls dumt. Men ja vet inte om jag orkar börja läsa dem. Och då vet ja ju dessutom vad som kommer att hända i filmerna. Hmm.. vi får se hur det blir. :)

Häljen har annars varit riktigt bra, vi var här hos och och firade sambon.. roligt hade vi senare och på krogen. Och denna gång var vi  inte till dom här trditionella krogerna så som Ollis och Fontana, utan vi var på sky hela natten. Ja, ja tyckte det var en super bra kväll. :) 

Gästerna 
 
 
 

Ett 20 tal foton blev det nog från kvällen. 
Både bättre och sämre foton :D
===================================== 


Nej nu ska jag fortsätta se på en film som jag inte hann se färdig igår. :)
Sen skall jag fara iväg till Toves och titta på första robinson avsnittet som började i lördags. Spännande, men jag vet redan vem som for ut allra först. Så he ju lite tråkigt. Råkade läsa det av misstag på aftonbladet. Men kanske de inte gör såå mycket. :P

Här har vi filmen jag måste se nu!! ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar