torsdag 5 november 2009

Mysardag

Idag är det bara en slappar dag för min del.. som ni ser... gooza gooza på soffan, inget annat än det gör jag här hemma idag.  Kissona e såå trötta, vi har lekt hela morgonen. Så nu sover de en stund och så e di pigga då igen.



Satt mig just precis framför datorn. Tänkt kolla igenom mina mappar vad jag har för filmer att titta på. Tänkte titta denhär filmen :) Min kaveri gav den bra kritik och vi har väldigt samma typ av film smak. Så få se om vi även denna gång har samma åsikt.



Borde och fara in till stan idag, har några ärenden jag måste uträtta, men nu just har jag ingen lust, endel far jag senare idag före vi far till gymmet eller så imorgon bitti innan vi far hem till Årvas jag och en kaveri. Vi skall nämligen på kvällen till en kompis som fyllt år denna vecka. Ska bli kul att träffa alla. <3 :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar