onsdag 4 november 2009

Haft kvällsskift idag på jobbet.. skönt och imorgon sovmorgon igen, för att jag har jobbar kväll.. sen har jag ledigt två hela dagar.  Kom på en grej med mitt arbete idag, funderade varför jag trivs så jätte bra på akuten, det är inte bara det att vårdarna där är snälla, utan vi har också väääldigt snälla läkare.. så roligt det är när man får jobba med en riktigt passlig läkare, behöver int vara rädd att fråga, och man kan skratta och skämta och vara precis sig själv. Näe usch va jag trivs bra där... hur ska jag kunna byta och börja tillbaka i skolan nästa höst? Som tur har jag bara 1 1/2 år kvar sen efter det och det är ju inte sååå länge. :P

Nepp nu ska jag nog gå sova. Misstänker att jag inte får sova hur länge som helst imorgon.. kissorna börjar bita mig i tårna och öronen, och det betyder att de vill leka, eller åtminstone vill de att jag skall stiga upp :D
Nåja gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar