måndag 9 november 2009

Whitesnake



Dethär är min andra favorit låt av whitesnake. Älskar den såååå... 

hah, igår tror jag det var, fick jag även fixat spotify åt oss. Har haft det på datorn länge men har inte orkat söka några invites. :P Nu har vi det och det är bäst. De finns ju allt vad man kan önska sig, även Bulletboys som jag inte trodde. 

Idag är jag ledig, men bara till kl. 21.15. börjar nämligen vaka då. Men har bara två nätter. :) Så det går snabbt.

Har inte så stora planer för idag, hade funderat att titta på en film få se om det blir. Har ju nog film lust som vanligt. :)

Kom just på vad jag skall köpa när nästa lön kommer. En extern hårddisk. Min dator är full nu. Och int vill ja ju radera bort alla mina filmer, som t.ex the reader. Har nämligen planerat att titta på den in gång till, någon gång då ja känner för det.

Nu ska ja äta lite frukost. Blir ingen gröt idag eftersom jag är utan blåbärsoppa, och när man äter gröt kan man inte vara utan det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar