torsdag 10 februari 2011

Botnia Punishment


Idag har jag bestämt att jag skall ägna mig åt skolarbeten. Jag har liksom inga andra alternativ. :)
Imorgon skall två arbeten inlämnas. Jag började med det ena förra veckan men sen lämnade det. Inga svåra uppgifter men de skall göras och inlämnas. 


Har idag annars otrolig träningsvärk i baksida lår ännu från tisdagen. Och jag som ännu inte har tränat låren på gymmet denna vecka.
Såå nu måste jag ta en riktig funderare om jag kan fara på body ikväll eller inte. Jag vill så innerligt. Men ...
Annars har jag någonting riktigt roligt att se framemot i helgen, Botnia Punishment. Min iver blev så stor så jag har  stått och tagit Birres fightar slag i luften som vi hade i tisdags. Jäkligt fina slag skall ni veta :D

Kameran kommer minsann att vara med. Så filmer och foton kan ni väntar er på söndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar