tisdag 8 februari 2011

Träning


Det blev ett sjuuukt bra pass idag. Pump var bättre än bäst idag... Birre hon körde minsann hårt med oss.
Tycker att pump borde ha ännu mer fokus på muskelträning som just hon hade idag. 
Det var liksom mer aggressivare idag och det gillar jag.. annars tycker jag att aerobic passen är så kvinnliga det är liksom ett skutt hit och ett skutt dit. Men de är ju effektiva förstås.

Sen tycker jag också om när det blir en blandad grupp på både män och kvinnor. Känns ju  kraftfullare då.Ja tror hela gruppen skulle påverkas eftersom män har ett mer intensivare träningssätt.


Nu ha jag spillt i mig en äcklig proteinpulver shake. Jag hatar proteinpulver och jag kommer aldrig nånsin lära mig att tycka om det. 

Och nu skall jag steka kött och laga sallad + grynost. Precis det jag åt förra veckan som jag hade foto på. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar