fredag 4 februari 2011

Intensiv dröm


Vaknade för en liten stund sen... har haft galna drömmar hela morgonen. 

Jag har drömt om mannen som fixade fotsularna åt mig på intersport. Han räddade mig i några farliga ögonblick.
Heidi var också med i drömmen hon blev inlåst av massa galna huliganer, och vi räddade henne genom att ge leksaker (teckningar och tidningar åt han som bodde i huset för han hade en dotter). Han blev överlycklig och släppte ut Heidi. Hon var alldeles blå i hårbottnen(blodet = blått). Hon hade fått ett stort sår i huvudet som Kicki började putsa och jag frågade om om hon hade i kraft tetanus vaccinet. 
Hela drömmen utspelade sig på en kampingplats. 

Sen tidigare i drömmen lurade två glada män i mig choklad och jag blev så arg när jag inte kunde motstå. Jag och Rico skulle ha någon träff med dessa två och jag kan inte minnas vad vi skulle diskutera.

och det här vara bara en lite bråkdel av hela drömmen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar