tisdag 1 februari 2011

Push-up is too much


Idag har jag träffat mamsen vi har ätit på Chili & Lime som ni ser. Det här med low calhydrates, går ju lite si sådär. Vitt ris.. jag ni vet allt vad de asiatiska restaurangerna bjuder på. Jonas väger upp sin mat han nu.. men jag är faktiskt inte så noggrann med det utan det som känns mest viktigt är att man åtminstone äter, och att det innehåller protein. 





Idag fann jag en tränings bh på sports affären. Har använt vanlig bh under åren jag har tränat. Men nu när jag börjat på aerobic behöver man nog verkligen ha en med lite mer stöd. Att ha världens pushup bh på aerobic känns lite väl. Brösten flyger liksom åt alla håll. Nu minsann borde de hållas på plats. ;)



Nu blir det att tvätta av lite smink och åka iväg på pump och sen blir det gymmet efter det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar