torsdag 3 februari 2011

Lovely moment

Vad händer?? Jag har inte skrivit en enda rad i bloggen idag. Jag har haft fullt upp med matplanering..skolan.. gymmet.. For iväg på Kerlis aerobic timme vid klockan 16 tiden. Härligt pass, och bra uppvärmning minsann för sen blev det ett benpass i gymsalen, sen fanns energi åter så då tog jag också axlarna. Så nu e jag princip färdig för denna vecka, om jag inte blir jätte ivrig imorgonkväll och vill fara på aerobic, men det tvivlar jag, kommer nog att ha galen tränngsvärk i benen imorgon och det är ju faktiskt kroppen som tar det sista beslutet.
Det känns som jag ännu befinner mig i något slags chocktillstånd pga att jag fortfarande ääälskar alla aerobic pass.


Råkade annars på en rolig händelse ikväll när jag var på väg hem från gymmet. Hade nyss gått över ett övergångsställe och hör plötsligt en svag ropande röst.. -Ellllliiiiii... och jag vänder mig super snabbt om och tittar runt.. så får jag syn på Hanna som sitter i framsätet i en bil.(Toves bil faktiskt). Hon hade fått jätte bråttom att öppna vindrutan, så mycket så att hon fick ut sitt huvud och ena handen.. Det blev ett gulligt hysteriskt, roligt, kärleksfullt  moment. :D Så klart man ropar tillbaka och vinkar jätte mycket. Jag blev ju jätte glad av att se henne så där plötsligt.

Mina älskade vänner, i löööv them så badly.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar