tisdag 8 februari 2011

Tänk om man vore utan problem

Goood afternoon 

Idag är jag dödstrött. Jag borde skriva arbete. Jag borde läsa på tent. Jag borde diska, jag borde helt enkelt städa!

Jag borde gå till Clas Olsson och köpa en hår borttagningsrulle. 

Jag borde vila för att bli piggare. 

Jag borde ta kontakt med Kela. Jag borde ringa till ett ställe och säga att jag kan börja hoppa in och jobba, men känner mig osäker det är så längesen jag varit där,  jag borde kanske visa min kropp för att de skall känna igen mig. :D

Jag borde oroa mig mera över min ekonomi.

Jag borde prioritera annorlunda.


Jag borde sluta vara överaktiv på facebook och bloggen bara för att hinna med skolan.

Jag borde tillsammans med min klasskaveri börja ta tag i slutarbetet.

Fyyy fan vilka måsten och annat skit jag har just nu. Tänk då skolan är färdig. Det "ända" jag måste göra då är att arbeta, sköta om mig själv och katterna och Jonas, och lyda lagen.

Största problemet just nuuu..Jag vill ha inkomster nuuuuuuuuuuuuuuuu.

Den enda glädjen jag ser just nu är att jag får gå till gymmet på kvällarna.


jo en sak till jag borde sluta leva bekvämt. Pengarna bara flyr åt all håll, och jag är helt utan kontroll.




Obs. Ta inte allt så döds allvarligt.

Nu tänker jag glömma allt för en stund, och leva mig in i filmvärlden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar