lördag 19 februari 2011

En kar, inte kvinnlig alls!

Egentligen borde man inte kolla igenom gamla foton. Men oj härregud vad jag saknar mitt långa hår (jag vet, det var inte längesedan sista jag skrev om samma). Nästan så jag får tårar i ögonen. Nu känner jag mig som en kar, inte kvinnlig alls. Kanske för att jag gick in till Prisma utan smink och camouflagebyxor och typ slejka hår, mina bröst är snart borttränade, och håret på benen värmer lika skönt som en halsduk. Fy fan vad jag behöver en förvandling. 

Vad jag kan tänkas behöva

Silikon
rakhyvel
laserbehandling 



Ger ni ert stöd?




En vacker flicka för 1 år sedan.




Nä nu ska jag sluta. Insidan är ju viktigaste. Eller hur? ;D

Annars...

...Idag fick jag ju en väldigt gullig och fin kommentar av en gammal gumma. 

- Oj ojj ojj va fint hår du har fått, och du ha ju permanentat dej.
- Jag tittade mig i spegel under samma sekund och funderade var hon såg några lockar. 

Äldre människor glädjer mig. :)

1 kommentar: