tisdag 15 februari 2011

Papper.fi


Min kvällsmat. Den ser bekant ut eller hur. :D Jonas pratade om att bacon är gott att rulla runt kyklingen så det skulle givetvis provas eftersom jag råkade ha bacon i frysen. Det var väldigt gott. Kände att jag dessutom behövde lite extra fett ikväll. :) Var annars så himla snål på choklad när vi var och småhandlade ikväll efter gymmet. MEN, jag kunde hålla mig. STÅLT.


Var också tvungen att ta ett foto på vårt kylskåp ikväll. :D Tyckte att det såg så ståtligt ut med allt som fanns inuti. Det enda som inte syns är äggen som vi trycker i oss varje dag.






Annars berättade Jonas att papper.fi hade ringt till honom idag. Hon hade blivit så förtjust av hans blogg så det kom en kort artikel om honom (och två andra). :D Jonas är minsann en konstnär när det gäller att skriva och hålla tal. Ni kan läsa artikeln här.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar