torsdag 14 januari 2010

Blandat av allt möjligt

Idag har jag ledigt, efter vakandet. Har städat sovrummet så nu e det nästan tomt på grejjer. Bekvämt att lyfta in en stor säng sedan när vi hämtar den senare idag.

Köket skulle jag måste städa idag också, huhu.. där ligger det en massa trevlig disk m.m.

Fick höra om att de har 70 tals show på Fontana imorgon. JAG VILL DIT. Någon som vill joina mig? :)
Har inte varit ut på jätte länge, så imorgon vill jag dit om jag får med mig någon av mina brudar?! Vill ju inte fara ensam, det känns ju lite desperat ..haha.. Jobbar nog lördag kväll men skit samma, nog orkar jag.

Här kommer lite bilder :)


 
Vänner
 
Emma, i somras.

Jag & Jonas, nyåret


Jag & Hanna, nyårsnatten






  Jag måste säga att det skulle vara grymt kul att ha svart hår igen. Haha.. jag trivdes faktist bra med det. Foto taget förra vintern.



 Formen för 1 år sedan, känns avlägset nu just. Ryggen anser jag är det viktigaste att träna, samt benen. Magen är också förstås viktig, för att hålla en bra hållning. Allt är ju viktigt, brösten också :D
Idag blir det att fara till gymmet. Då har jag tränat 3 dagar denna vecka och det är minimum. Som jag tidigare skrivit i andra inläggen att jag kanske borde sluta om jag inte ser någon glädje i att träna. Det har nog svängt tillbaka, nog e de roligt att vara på gym iaf. :))




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar