torsdag 28 januari 2010

Tid finns alltid!


Jag fick lust att beställa lite kläder idag.. så det blev en bikini, kläder åt Jonas, sen handlade jag nog någonting annat också. Men jag kommer inte ihåg vad. :) Om bikinin sitter bra blir det också en samma men av denna färg som är här nedanför, tycker att den är sjukt snygg till färgen. Orsaken till varför jag har handlat bikini är för att jag har planer att börja simma. Men först måste jag också handla en sim mössa, för att se riktig sportig ut ;) Men hur skall jag hinna börja simma när jag också går på gym. Äh inte kan det ju vara helt omöjligt. Det är klart att jag hinner. OM man riktigt vill. Oj va jag blev på G med simmandet nu men jag får nog lov att spara det till nästa vecka innan jag börjar.
Nu måste jag fixa mat, kom nyss hem från gymmet. Idag gick allt skit bra. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar