tisdag 19 januari 2010

....

Idag har vi varit och titta på en lägenhet riktigt mitt inne i stan. Gillade den skarpt, men en sak som var dålig, balkongen var inte inglasad. Om vi skall ha balkong då kräver jag att den skall vara inglasad. För katternas skull, annars kan dem inte leka fritt där. Ja vet inte om vi lyckas hitta en sådan lägenhet, men eftersom det var den första vi tittade på så tror jag vi kollar lite vidare.

Mycket har inte blivit gjort idag, vi har varit till gymmet, tidigare på dagen legat i sängen och sovit. Sen var jag faktist en sväng till biblioteket för att läsa läsarbörsen i vasabladet, jag tillsammans med pensionärerna. :) Vi var alla i kö för att läsa Vasabladet. :)

___________________________________________________




         Sen vill jag ge all styrka och tanke till de anhöriga som miste sin son och bror i häljen;(
                    Esa, vår Esa orkade inte längre med livet. Rest in peace. :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar