fredag 29 januari 2010

En mindre aktiv dag

härreguud vilken dag liksom.. jag har pendlat från säng till datorn hela dagen. Jonas kom hem från jobbet klockan 10 tiden, för att han blev sjuk. Då steg jag upp fixande lite frukost, satte mig framför datorn en stund, hade planer redan då att fortsätta städa (jag började ju igår). Men nej sidu, Elli begav sig tillbaka till sängen och sov fleera timmar. Nu har jag suttit framför datorn igen.

Idag är det fredag. Har inga planer alls. Bäst sku ju vara att fara ut idag istället för imorgon. Men som det känns nu har jag ingen alls lust att fara ut överhuvudtaget. 

hmmm.. Finns ingen lust för någonting nu. Har flera grejjer jag borde göra, till ex. skicka iväg ett paket som jag inte har fått gjort ännu heller, har också en massa andra grejjer jag borde fixa!!

Nåja.. int kan man vara på G hela tiden. Lite lat och trög får man vara ibland, speciellt när man har 3 dagar ledigt. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar