torsdag 7 januari 2010

kara-parfym



Den här parfymen hittade jag på rea idag på stockman beauty. Jag älskar denna parfym. Den doftar så himla himla gott. Nu kommer jag att sitta fastklistrad bredvid Jonas hela tiden.  Jag minns när vi blev tillsammans då doftade han alltid så där god, och nu har han den igen. Oj vad lycklig man kan bli över en parfym. :)

Fick äntligen träffa Emma idag, de var roligt, i samma smäll fick jag också träffa Patti. Vi gick i butiker, tittade på när Patti provade Jeans. Vi handlade presenter, drack kaffe på amarillo, gick i fler butiker. Åt mat på den nya "Taco baren", (de ingen bar men jag kallar det taco baren ändå). Där var de nog helt goda tortillas, så pass så att jag kan gå dit fler gånger. :)

Svinkallt har det varit ute idag, men skönt. Jag tog en bild påvägen in till stan.








Och en frusen bild på jag. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar