tisdag 5 januari 2010

Smörja

Ja, ja va ju på gym idag då. Känns som man e på ruta 1 igen. De blir nog att börja med kreatine så att man kommer igång på nytt. Eller nu e bara frågan vill ja gymma. Jag saknar dendär glöden... brasan har helt och hållet slocknat. Jävlit tråkigt. Men vad skall jag annars göra om jag int for till gymmet. Suttit hemma och proppat i mig godis och chips och svällt framför tv. Hmm.. Får nog ta mig en tänkare, det finns ju andra saker man kan göra..t.ex börja simma. :)) Men gymmet fortsätter nog som vanligt denna vecka. Kanske jag möjligtvis får igång glöden på nytt. :) Värt ett försök. Inte kan man ju ge upp på första taget heller, nå vi får se hur det blir. För jag vill ju vara stark :))  Suck och mina klena axlar som jag har kämpat med är nu borta. Åh jag hatar mat. Varför ska de vara så tungt att äta? Först trodde jag ju att det var de som de var frågan om att jag inte orkade äta 20 kg biff /dag. Men no e de ju fasiken gymmet jag är trött på också.  Nåja dehär va bara mina tankar ikväll. Jonas förstår mig iaf. 

Kräver verkligen inte att någon skall läsa denna smörja. :D

Nu ska vi bänka oss i sängen tillsammans med datorn och titta ett paradise hotel avsnitt.  :)
Ha de gött allihopa. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar