måndag 4 januari 2010

En korv från Görans vore inte illa.

Nu e jag hemma från jobbet..så himla skönt.. franska har jag i ugnen... hmm.. ja hur var de nu igen.. det nyttiga livet jag skulle börja med. Hemgjord franska, äh i de finns väl det inte sååå mycket fett heller. (vågar inte titta)
Potatis, e ju nyttigt. Och i korven som även finns tillsammans med franskan, där finns ju massor av protein. :) Och jaaa, fett det behöver vi ju. :)
 jaja.. En gång i veckan har jag sagt.


Imorgon jobbar jag 7-15 sen e jag ledig 3 dagar. Vad skall jag hitta på då?? Har faktist haft små planer på att fara till jeppis.... då skulle jag ju verkligen ha tid när jag är ledig, men inte vill ja ju fara ensam. Någon som vill göra mig sällskap??  :) Längesen jag har varit dit. Förut var jag nästan mera till jeppis när jag bodde i hembyn. Nu e de bara Vasa som gäller.

Nu ska jag sätta mig ner i soffan och njuta av min skräpmat. Höres! KRAM
Oj nej kom just på att om jag far till jeppis MÅSTE jag ju bara äta från korv Görans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar