fredag 22 januari 2010

It's friday i'm in love

Fy sjutton va skönt det är med helj. Kom just hem från mitt kvällsskift. Nu ska jag bara njuuuuta. Jag har handlat dumble choklad, turkisk peppar sleikstickor(eller va nu det blir på ren svenska; ,suttstickor,sugstickor, sugbollar, sleka-stickor, slickastickor.... hmmm.. Sen har jag också en cocis....mmmm... men innan jag börjar dorva i mig allt skall vi äta hotdogs, jag ääääälskar hotdogs, med rostad lök.

Imorgon borde jag hämta ett nytt modem till internet, innan det börjar bråka igen, har nämligen varit utan internet i två dagar, men de fick fixat det tillfälligt idag, har haft samma problem en gång tidigare så jag misstänker att det kommer att komma pånytt om jag inte byter.

Nu ska jag softa, och myyysa. Hejdååå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar