fredag 15 januari 2010

God eftermiddag..

...gott folk....  :) Idag är det fredag. Fantastiskt. En dag närmare ålderdomen.

Idag skall Hanna och jag in till stan och handla lite grejjer inför kvällen, t.ex vin. :)

Så här ser jag ut idag, nästan utan smink. Känns konstigt.



Jo och jag har sovit som en drottning inatt. Jonas sa till mig att om han skulle ha vetat på förhand att han skulle sova så gott i en stor säng skulle vi ha klart köpt den tidigare. Sängen är vårt första gemensamma köp. Nu har vi faktist något som är VÅRT, och inte ditt och mitt. :)

2 kommentarer:

  1. Jahaa.. Här i huset blev allt ditt o mitt vårt så fort vi flytta ihop :D

    Låter bra att ni sovit som stockar i nya sängen :)

    SvaraRadera
  2. nå inte bokstavligt talat. Men till exempel Datorn e nog bara min fast Jonas får nog använda den om han e snäll :P

    SvaraRadera