torsdag 28 januari 2010

fantastiskt skönt..

..att vara ledig idag. ja håller på städar/packar.. vi kommer ju faktist att flytta, så det är nog dags att börja i tid. Igår var vi och tittade på en lägenhet i vöråstan. Lite för gammal, man fick 70 tals fiiiilis när man kom till köket.
Ja vill ha nyare och fräschare. Sen har jag haft kontakt med en gubben från Sverige också som jätte gärna vill hyra ut åt oss. Lägenheten som han äger är så himla vacker och speciell. Han skall ringa upp mig sen när han har bestämt hyran. Lägenheten var nämligen för dyr för oss så han skulle fundera lite :)) Negativa med den lägenheten är att det inte finns någon balkong(så på den fronten e vi lite osäker). Sen nästa veckas onsdag skall vi och titta på en till Brändö som är på vån 6/8 med havsutsikt. Bäst av allt skulle ju nog vara om vi skulle bo i centrum. Men Brändö är ett lungt och bra ställe så nog kan jag tänka mig att bli Brändöbo igen. ;)

Nu ska jag fortsätta med det jag håller på med. Heippa hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar