fredag 8 januari 2010

Vill sova i nya sängen

Hej, Ledig ännu idag. Det har varit mycket ledigt de här senaste veckorna. Skönt e nu det. Idag skulle vi få hem vår soffa. HAHA, vi har handlat den från SuomiSoffa. Så bullshit att vi skulle få hem den i tid. Gubben var helt övertygad om att den kommer denna vecka. Men nog har man ju hört mycket om suomisoffa, så det där med att vi skulle få hem soffa idag, var ju bara önsketänkande från min sida. 
Okej, klockan är ungefär 2 så några timmar kvar e de ju ännu. :D Nu håller jag på som bäst att fundera ut hur man skulle få till ett mysigt sovrum. :)

Kanske jag borde spara mig att dra slutsatserna i förväg om att vi inte kommer att få hem någon säng idag. Men skit samma. Vi fick bra betjäning på suomisoffa, så att klaga på personalen det vill jag inte göra men åååh, JAG VILL HA HEM VÅR SÄNG IDAG. Jag vill inte vänta en månad eller två innan vi får den.

1 kommentar:

  1. Har också hört mycket skit om suomisoffa...min syster bl.a fick en soffa svart och en brun när den äntligen kom till närpes=)och ett jäkla liv innan det blev upprätt också!

    SvaraRadera