lördag 23 april 2011

Coffee with the girls

Har kört med någon slag försäljning idag här på bloggen, och det kan hända det kommer mera :D 


Har nog haft annat för mig idag också ex. varit ute på stan med dessa fina brudar.




Jag smilar med tänderna, det händer inte ofta de kan jag säga er.
Nu sitter jag bara här hemma och latar mig vid soffan har just tryckt i mig chips så nu värker visdoms tanden som f*n, tänkte snart gå upp till vinden och ta ner några lådor och börja rensa och se vad man kan sälja. Har med andra ord många saker att ta tag i nu den kommande månaden.
Men det här är någonting som jag bra skulle kunna ta tag i senare. Men jag vill liksom göra det nu. Och det måste ju faktiskt göras förr eller senare.


Imorgon åker jag iväg till Årvas och tvättar ur bilen så att man kan sätta ut den på nätet för försäljning. Usch fy sjutton vad jag kommer att sakna bilen om jag får den såld. Men jag måste ju få bort den så är det bara. Få se hur det blir på bilfronten då efter det, blir väl att jag söker en lite Fiat för 100 € då som jag får gasa med till skolan under de 4 månaderna jag har kvar i skolan. De blir nog bra det. :D


Nåjaa hej med er. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar