onsdag 13 april 2011

Torrare kan det inte bli

hoho, vilken dag alltså. Alltså sådana dagar som den här är jag inte alls förtjusta i. Jag har hur mycket som helst att göra. Tenter att läsa på, arbeten som skall skrivas. Lägenheten borde städas, jag borde äta.
Idag har jag läst på tent och det enda jag kommit mig i genom är den medvetslösa patienten. 
Det tar hur länge som helst för mig att komma igenom allt. 


Mina tankar flyr iväg till kors och tvärs. Tankarna går främst till S som ligger på sjukhuset. Jag har så svårt att fokusera mig, men de e inget nytt. Jag har alltid haft svårt med det. Men nu e det riktigt bedrövligt. Nu fick jag reda på att farmakologi kursen som vi skrivit ej går att höja i vår, den lämnar till hösten, FAN. Den ville jag ha klar till sommarn ju.


Jag har alltid sagt att jag tar ingen stress. Jag gör det när jag känner för det, särskilt när det handlar om skolan.
Men fan alltså jag vill ju bli färdig till jul. Känns lite långsökt de nu just. Oj om det ändå levde en skolnörd inom mig. 


Jag hatar dessa torra skolinlägg jag skriver men idag hadd jag inget alternativ. Jag behövde ventilera lite. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar